Sunday, May 10, 2009

Touching day-- 感动的一日

21-03-2009 10.42PM
今天是我二十一岁生日,小时候就很期待这一日的到来,因为我的生日日期和岁数是同样--- 21 。。。一直以来期待的今日终于到来了,但近日课业实在是太忙碌了,由于不能回自己的家乡庆祝及忙得让自己期待的日子也没什么心情了。。凌晨开始,电话就不断陆陆续续有不少祝福语送来,把我从刚进入的温暖被单给挖了出来回复致谢。。直到接近一点终于进入我那甜美的梦乡。。今早,电话再次响起,哇!!又有祝福语到来。。。在走出门外那刻,咦!!好漂亮与特别的卡片贴在门口,但我还得去刷牙。。一切准备好了,是时候专心看看这两张卡片,原来是我疼爱的妹妹与小牛亲手制造的卡片,好特别啊!!! 我真的很感动看到她们浓浓的心意。。。

享受与观看完她们的心思,我得去 Group Discussion 了, 结束之后我们出外吃午餐。。 咳!!好累啊!!我得赶紧回去好好睡一觉了。。。 好享受的午觉,醒来之后不久,是时候冲凉了。。。冲完之后,是时候去送香蕉给她们吃。。秀芬也一块陪我 步入她们( 雁冰与淑珍)的房里,一阵香味阴面飘来。。。。。突然,哇!!!一班朋友(小牛,瑪莉,雪忆,颖莹及晓慧)坐在里面等我,她们为我准备我喜爱的面线,好感动啊!!! 吃完之后,正要与德威和瑞荣出去,晓慧捧了一碗热腾腾的绿豆汤来,原来那是我的小妹(慧玲),她与颖莹煲的。。

是时候出去了,这两个老朋友原来还那么有我的心,为我准备我喜爱的蛋糕及我需要的热饮料。。今天也非常的满足了,好感动。。。吃完之后,他们说要去兜风,要我带他们去走走,我就试着带他们。。接着,他们竟然要我带路去我不熟悉的火涡店,哎呀,我果然是忘了怎么去了。。他们还是不放弃,我们继续再找。。皇天不负有心人!!终于找到了…. 他们竟说要上厕所并要问一个人多少钱,我只好陪他们走去,谁知我竟然看见好熟悉的背影,那不就是我那班朋友吗!!原来他们一早就串通起来了!!!这一幕令我好感动啊!!!泪水在眼里打滚着,我爱你们。。。你们实在是太有心了,制造了那么多惊喜给我。。我永远都会记得你们的。。谢谢你们为我带来的一切惊喜与这难忘的回忆...: )

Unforgettable and touching day, 21 March is my birthday. From midnight my hp already busy to received greeting message from my “old” friends.. Felt touched to receive all the messages. At least some of them still remember my birthday. Thank you..

Unfortunately in the same day got one important group discussion (English), so my mood quite nervous. But, after I woke up and before brush my tooth, when I open my door got two unique cards paste on my door. I thought that just my illusion. But it’s really two birthday card there. Thanks my dearest sister and Xiao Niu, you guys still spent time make unique card for me.

After group discussion we took lunch in Taman U. I felt tired so went back take a nap and took a shower bathed. After that, I went to gave banana for my friends. After I enter the room, that room filled of food smell and darkness. …… Actually they already cooked “mi sua” waiting for me. Happy to enjoy it, although the “ mi sua” overcooked. Ha ha.. Anyway, thank you Petrie.

After finished eaten, I went out with two form 5 classmate, I felt happy and touched again, coz both of them still remember my birthday and bought my favourite cake for me. Thank you Swee Yong and Teck Wee.. After that, they said still early and wanted me guide them to Tun Aminah. Oh, my god. I had a long time no go that shop already. Haiz, they asked me tried the best to find it, finally we found it. One of them said want go toilet, the other one said want ask price for each person. So I terpaksa follow them.

This time I touched again coz my dearest friends already waiting me at there. They give me this big surprise and make my heart touched until crying. Lastly, for my 21st birthday I really really felt happy and touched. Thanks again for all my friends and my family.

From my dearest sister

From Mignon Xiao Niu

No comments:

Post a Comment